В роботі розкрито основні сфери використання ІКТ в школі та їх вплив на раціоналізацію навчального та управлінського процесу. Також наведено результативність впровадження сучасних технологій в школі.
В проекті представлено:
Відеофайл, що описує використання сучасних інформаційних технологій в діяльності закладу;
Текстовий файл опису проекту, де зазначені:
oІнфраструктура локальної мережі;
oосновні види технологічних прийомів, що використовуються в навчальному процесі;
oтехнології «перевернутого уроку»
oвикористання інтернет ресурсів в навчальному процесі
Дана робота висвітлює створення технічної бази, науково-методичних напрацювань педагогічного колективу з реалізації завдань щодо формування єдиного інформаційного простору у закладі "Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №33 Вінницької міської ради". Передбачені напрямки модернізації навчально-виховного процесу, шляхи реалізації поставлених задач, а також очікувані результати від участі у даному проекті.
З кожним днем сучасна освіта вимагає більш активного використання інформаційних і комунікаційних технологій в управлінській, навчально-виховній, фінансовій діяльності школи. Основним критерієм ефективності використання нових інформаційних технологій в навчальному закладі є вже не наявність певної кількості комп’ютерів, а створення єдиного інформаційного освітнього простору.
Актуальність проблеми впровадження інформаційних технологій в управлінську діяльність та освітній процес зумовлена деякими суперечностями:
між підвищенням вимог до якості професійної діяльності освітян у галузі інформаційних технологій і непідготовленістю педагогічних кадрів;
між існуючими теоретичними передумовами інформатизації освіти та недостатньою розробленістю науково-методичних аспектів підвищення кваліфікації педагогів із проблеми інформаційних технологій навчання та інформатизації управління закладом освіти.
Інформаційне суспільство ставить перед людством принципово нове комплексне завдання:
автоматизувати процеси, що забезпечують інформаційні потреби особистості, на основі раціонального використання технічних досягнень суспільства;
звільнити людину від рутинної роботи, пов’язаної з передаванням, збиранням, перетворенням і зберіганням інформації;
створити умови глобального доступу до інформаційних ресурсів людства;
забезпечити раціональне використання накопичених знань як основи розв’язання соціальних проблем.
У даній роботі розкрито досвід педагогічного колективу по впровадженню сучасних інформаційних технологій у навчально-виховний процес, розбудови единого інформаційного простору закладу.
Використання сучасних інформаційних технологій в діяльності закладу.
опис роботи
В конкурсній роботі описано матеріали та ресурси, що використовуюються вчителями закладу для впровадження елементів дистанційної підтримки навчання в закладі.
В роботі описано основні ланки використання інформаційно-комунікаційних технологій в школі
У роботі проаналізовано використання сучасних інформаційних технологій у професійній діяльності педагогічних працівників закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №27 Вінницької міської ради», обґрунтовано використання комп’ютерних програм для розвитку педагогічної творчості та впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес.