Назва | Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №27 Вінницької міської ради |
Адреса | м.Вінниця, вул.Ватутіна,42 |
Веб-сайт | http://sch27.edu.vn.ua |
У роботі проаналізовано використання сучасних інформаційних технологій у професійній діяльності педагогічних працівників закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №27 Вінницької міської ради», обґрунтовано використання комп’ютерних програм для розвитку педагогічної творчості та впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес.
Сучасний темп розвитку суспільства надзвичайно високий. Щоб встигати за змінами, людина повинна переробляти величезну кількість інформації, яка надходить з усіх точок земної кулі. Тому інформаційні технології мають сьогодні пріоритетне значення в усіх сферах діяльності й визначають розвиток суспільства майбутнього.
У галузі освіти ці технології знаходять застосування в багатьох напрямках діяльності, зокрема, оновлюється зміст освіти, застосовується дистанційне навчання, упроваджуються нові форми спілкування: електронна пошта, відеоконференції, соціальні мережі, участь у роботі інтернет-форумів, блоги, он-лайнові щоденники та ін. А це все потребує вищого рівня і якості підготовки учнів у школі.
Беззаперечно, що комп’ютерні технології сприяють активізації навчальної діяльності учнів. Саме завдяки мультимедійним технологіям відкриваються нові можливості для творчості та розвитку дітей. Комп’ютери дозволяють індивідуалізувати навчання не тільки за темпом вивчення матеріалу, але й за логікою і типом його сприйняття. Вони підвищують швидкість і точність збору й обробки інформації, дозволяють вести корекцію, є потужним інструментом. За комп’ютерами – майбутнє у пошуку необхідної інформації. Можливості комп’ютерних і мережевих технологій активізують уяву. Тому впровадження цих засобів у сучасний навчальний процес є абсолютно природним явищем.
Сучасні технології навчання, які базуються на принципах оптимізації, спрямовані на вдосконалення навчального процесу, на перспективу. Варіативність організації навчального процесу залежить від специфіки змісту теми, а також від суб’єктивних можливостей класу та вчителя.
Чим багатограннішою є теоретична підготовка вчителя, тим ширший його підхід до вибору можливих варіантів навчання. І коли стратегію засвоєння знань обрано правильно, то настає взаємне підсилення зусиль учителя та самих учнів, і ефект навчання при цьому різко підвищується.
Розв’язування актуальної проблеми створення ефективних методик навчання в школі традиційними способами є екстенсивним за змістовною ознакою. Тому основна увага звертається на створення умов для впровадження в закладі інформаційно-комунікаційних технологій, які дають змогу вести гнучке й варіативне навчання учнів.
В роботі висвітлено досвід педпрацівників закладу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №27 Вінницької міської ради" з використання сучасних інформаційних технологій через такі сфери застосування:
1) здійснення управлінської діяльності адміністрації закладу;
2) організацію урочної пізнавальної діяльності учнів;
3) реалізацію позакласної та виховної роботи.
ЗМІСТ
Вступ.
1. Стан комп'ютерного забезпечення закладу
1.1. Стан програмного забезпечення
1.2. Кадрове забезпечення
2. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в адміністративному ресурсі закладу
2.1. Автоматизація управлінських процесів та планування роботи школи на базі сервісів Google та інших "хмарних" технологій
2.2. Використання експертно-правової системи «Expertus: Школа» у роботі керівника навчального закладу
2.3. КОЗА-ДИСКи «Шаблони і розробки для завучів школи»
2.4. Використання ІКТ у методичній роботі з педкадрами
2.5. Складання шкільного розкладу за допомогою онлайн програми "Нова школа - Розклад"
3. Інформаційно-комунікаційні технології та їх роль у освітньому процесі
3.1. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі з іноземних мов
3.2. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі з української мови та літератури
3.3. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі із зарубіжної літератури.
3.4. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі з історії
3.5. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі з математики
3.6. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі з хімії
3.7. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі з З біології
3.8. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі з фізики
3.9. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі з географії
3.10. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі з трудового навчання.
3.11. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі початкової школи
4. Використання ІКТ у позакласної діяльності
4.1. Використання ІКТ в роботі класного керівника
4.2. Електронна документація класного керівника
4.3. Діагностування та анкетування
4.4. Комунікації
4.5. Позакласні заходи
4.6. Робота з батьками
ВИСНОВКИ