Конкурсна робота

"Концептуальна модель «Школа сучасних технологій»"

Відео


Навчальний заклад

Назва Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №35 Вінницької міської ради
Адреса 21029 Україна. м.Вінниця, вул.Миколи Ващука, 10
Веб-сайт http://sch35.blogspot.com/

Автори або відповідальні особи

Нальотова-Дубкова Тетяна Григорівна, Стецюк Людмила Іванівна,Стромило Іван Миколайович, Луценко Віктор Юрійович

Короткий опис

З кожним днем сучасна освіта вимагає більш активного використання інформаційних і комунікаційних технологій в управлінській, навчально-виховній, фінансовій діяльності школи. Основним критерієм ефективності використання нових інформаційних технологій в навчальному закладі є вже не наявність певної кількості комп’ютерів, а створення єдиного інформаційного освітнього простору.

Актуальність проблеми впровадження інформаційних технологій в управлінську діяльність та освітній процес зумовлена деякими суперечностями:

між підвищенням вимог до якості професійної діяльності освітян у галузі інформаційних технологій і непідготовленістю педагогічних кадрів;

між існуючими теоретичними передумовами інформатизації освіти та недостатньою розробленістю науково-методичних аспектів підвищення кваліфікації педагогів із проблеми інформаційних технологій навчання та інформатизації управління закладом освіти.

Інформаційне суспільство ставить перед людством принципово нове комплексне завдання:

автоматизувати процеси, що забезпечують інформаційні потреби особистості, на основі раціонального використання технічних досягнень суспільства;

звільнити людину від рутинної роботи, пов’язаної з передаванням, збиранням, перетворенням і зберіганням інформації;

створити умови глобального доступу до інформаційних ресурсів людства;

забезпечити раціональне використання накопичених знань як основи розв’язання соціальних проблем.


Опис

ЗАВАНТАЖИТИ ОПИС - http://1drv.ms/1pNSedL

ЗМІСТ

І. Концептуальна модель «Школа сучасних технологій»

1. Актуальність моделі

2. Стратегія

3. Принципи

4. Пріоритетні напрями

4.1. Нормативні документи

4.2. Шкільний менеджмент

4.3. Науково – методична робота

4.4. Електронний освітній ресурс вчителя-предметника

4.5. Навчальна діяльність

4.6. Виховна робота

5. Новизна моделі

ІІ. Мережна інфраструктура закладу

ІІІ. Сходинками творчості і вдосконалення

2012-2013 н.р.

2013-2014 н.р.

2014-2015 н.р.

ІV. Висновки.

Додатки.

Додаток 1. Статті, електронні посібники

1.1. «Оновити «комп’ютерний парк» школи – це просто!»

1.2. Технологія та методологія розробки електронних посібників

1.3. Інформаційні та комунікаційні технології в освіті

Додаток 2. Електрнні освітні ресурси вчителів-предметників.

Додаток 3. Розробки уроків вчителів

3.1. Тема. Множення і ділення звичайних дробів

3.2. Інтегрований урок інформатики з російською мовою 6-й клас

3.3. Українська мова 5 клас. Тема. Звертання. Розділові  знаки при звертанні

Додаток 4. Газета тижня біології та екології

Додаток 5. Ми обираємо здоров'я!


URL освітніх ресурсів, створених учителями, блогів, груп в соціальних мережах, інше

  1. Сайт закладу
  2. Сайт початкової школи
  3. Блог учителя інформатики Стромила І.М.
  4. Блог учителя інформатики Луценка В.Ю.
  5. Блог учителя географії Печейко О.М.
  6. Блог учителя математики Комарницької І.Ф.
  7. Блог учителя хімії Волохової Я.М.
  8. Блог учителя англійської мови Томчук М.С.
  9. Офіційна група закладу у Фейсбуці
  10. Офіційна група закладу у Вконтакті

Додані файли

  1. Концептуальна модель «Школа сучасних технологій»